Mijn loopbaan begon in 2011 als doktersassistent, aan de basis van de zorg, dicht bij de patiënt. In de jaren die volgden werkte ik binnen verschillende huisartsenpraktijken en ontdekte ik hoe belangrijk goede organisatie, samenwerking en structuur zijn voor de kwaliteit van zorg.
In 2020 stapte ik binnen bij Wij huisartsen, waar ik al snel mijn plek vond als praktijkmanager. Wat begon met een hart voor het vak, groeide uit tot een brede verantwoordelijkheid voor de dagelijkse praktijkvoering, teamontwikkeling en de continue verbetering van zorgprocessen.
Mijn focus ligt op het creëren van een veilige, goed georganiseerde omgeving waarin zorgverleners kunnen doen waar ze goed in zijn, en patiënten zich gehoord en geholpen voelen. Ik haal energie uit het verbeteren van wat er al is: het optimaliseren van processen, het versterken van samenwerking en het bouwen aan een toekomstbestendige eerstelijnszorg waarin professionaliteit en menselijkheid elkaar versterken.