Ik ben sinds 2017 werkzaam als doktersassistent. Sinds januari 2024 ben ik werkzaam bij Wij huisartsen en daarnaast werk ik ook op de huisartsenpost. In 2019 heb ik mijn triage-opleiding met succes afgerond in Drenthe. Ik haal voldoening en veel plezier uit mijn vak om mensen te helpen aan de telefoon, aan de balie en op het spreekuur.