Ik haal veel voldoening en plezier uit het werken in de zorg, zorgvragen te beantwoorden voor patiënten en de uitdaging die daarbij komt kijken. Bij Wij Huisartsen is iedere dag anders en de afwisseling hou ik van.
Na het behalen van mijn vmbo-t diploma ben ik de mbo-opleiding doktersassistente gaan volgen in 2019, deze met succes behaald en sinds mei 2023 met veel plezier werkzaam als doktersassistente bij Wij Huisartsen.