Wil je…
– een stok achter de deur om er éven uit te gaan?
– samen wandelen in plaats van alleen?
– ervaren om met meer aandacht voor je omgeving te wandelen?
– de ontspannende en gezondheid bevorderende werking van wandelen en natuur ervaren?
Neem dan deel aan onze activiteit ‘Wij wandelen een uur in de natuur’!
Wandelen in de natuur. De groep loopt iedere week. Hierbij loopt een van onze praktijkondersteuners geestelijke gezondheidszorg (POH GGZ) mee. Er wordt iedere wandeling ongeveer een kwartier besteed aan een oefening om met meer aandacht in het nu te zijn.
Voor iedereen (die de verantwoordelijkheid voor zichzelf kan dragen en goed ter been is) vanaf 18 jaar die met aandacht in beweging wil zijn of komen. Let op: Het is belangrijk dat wandelen medisch verantwoord is. Raadpleeg je arts als je twijfelt over je gezondheid.
Iedere dinsdag van 09.30 – 10.30 uur.
De wandeling wordt begeleid door onze praktijkondersteuner geestelijke gezondheidszorg (POH GGZ) Amanda Sakkers. Bekijk de teampagina om meer over haar te lezen.
(POH GGZ wandelen niet mee tijdens schoolvakanties)
Schoenen waarmee je makkelijk kan wandelen, die vies mogen worden. Kleed je goed op het weer en neem eventueel een regenjas en/of een paraplu mee
De kosten vallen onder de basisverzekering huisartsenzorg. Het is dan ook belangrijk dat je je van tevoren aanmeldt! Wanneer je niet op tijd (uiterlijk 24 uur van te voren) afzegt of zonder bericht afwezig bent wordt er een wegblijftarief van 25 euro in rekening gebracht.
Aanmelden kan via activiteiten@wijhuisartsen.nl
Of heb je nog vragen over deze activiteit? Stuur dan een bericht naar bovenstaand e-mailadres.